reklama

Túlanie životom.

Vždy ked som nevedel kam, išiel som zabiť čas do kníhkupectva. Knižnice, predajne magazínov, dennej tlače boli tie správne miesta premňa. Už len ked vôjdete tak pocítite tú vôňu papiera, a najlepšie je že každý voní inak. Tak isto ako ženy. V každom zväzku je ukrytý iný príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Takto som si v jeden štvrtok naobed dal prestávku v nakupovaní potravín pred víkendom, a vbehol do predajne časopisov. Do mojej obľúbenej, majú tu od dennej čiernobielej tlače cez farebné magazíny až po knihy. A ja som nevedel kde začať. Rozhodol som sa pre magazíny a tak som začal. Asi po 20 minútach mojho čítania som ju zbadal. Pozorovala ma, a asi dlhšiu dobu.

Ked pocítila môj pohľad, tak sa uškrnula do zeme a jemne začervenala. Chudá blondínka, dlhé nohy, 20-25 , ovešaná taškami. Mierne hanblivá s potmehúdskym úsmevom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal som si ju všímať viac. Ona ma fakt pozorovala cez tie regále plné príbehov. Väčšinou si pozornosť žien užívam, ale tentokrát mi to bolo nepríjemné. Rozhodol som sa odísť z predajne, ale aby môj odchod nevyzeral ako útek, tak som sa rozhodol že si kúpim dáku hlúposť ako zámienku, a flaška koka koly light tomu padla viac než vhod. Vyšiel som von, z riflí vytiahol večne zožvúchané Marsky, škrkol zápalkou a pripálil si. Koka kolu light som vyhodil do smetí, smädný som nebol, ale ako zámienka splnila svoju misiu na jednotku. A vtom som ju uvidel ako kráča odhodlane oproti mne.

Teraz po troch rokoch od tohto štvrtka chodíme nakupovať spolu, a magazínov máme doma plnú kopu. A ja sem-tam popri nakúpe kúpim flašku koly.

Brano Tkáč

Brano Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek ktorý sa snaží vidieť,cítiť a vnímať viac. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu